Kyckling paj med soltorkade tomater




I´m back!!! det var länge sen jag la in ett recept. Men nu såå
Idag har jag och min syster gjort denna paj.

Har lagt in denna paj tidigare, skink och ost paj men inte skinka och ost i denna haha.

Pajdeg : Philadelphiaost som jag smörjt i plåten först.

sedan la jag i

1 grillad kyckling
7 st soltorkade tomater i bitar
4 skivor kalkoln
valfria kryddor i massor

Sen
4 dl grädde
5 ägg
2dl riven ost
tomat


Blanda ost, grädde och ägg och häll sedan över det andra i paj formen och sist he i tomaterna.


Servera med en sallad. mumsigt :)

i salladen hadde vi:
tomat¨
majs
gurka
avocado
fetaost ( icas med oliver, vitlök och olja) så häller man i allt, blir mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0